מספר מקשר הסבר

מספר מקשר הסבר

כיוון פרונט / כיוון גלגלים

מה זה כיוון פרונט?

כיוון פרונט או במילים מקצועיות “כיוון זוויות סרנים” הוא טיפול שמטרתו היא ליישר את גובה הגלגלים ביחס לכביש. 

גלגלים ישרים בגובהם הם מרכיב מכריע במכונית, ויש לכוון אותם כך שיהיו בגובה המתאים ובתקינות. 

התאמת גובה הגלגלים חשובה מכיוון שהיא עוזרת להבטיח את בטיחות הרכב ושהגלגלים כדי שלא יתחככו באף חלק ברכב. גובה גלגלים שלא מיושר עלול לגרום לאי שיוויון לחצים על כל אחד מהצמיגים ויציבות נהיגה לא שוויונית.

מה זה כיוון פרונט

נזקים הנגרמים לצמיגים בשל אי כיוון פרונט

כפי שניתן להבין, כיוון פרונט, הינו חשוב ביותר, אולם לא רק בשל הסיבות שהוזכרו, גם הצמיגים עלולים להישחק בשל אי כיוון גלגלים, או אז הנזק הינו כפול.

 לא מומלץ להזניח. בעלי פנצ’ריות יודעים בדיוק לזהות מאין נובעת הבעיה, צמיגים שחוקים כתוצאה מסיבות שונות עליהן גם אחראי הנהג.

 חשוב קודם לנסות את הרכב בכביש, והיה אם במהירות של מעל 100 קמ”ש מרגישים רעידות בהגה, או משיכה של ההגה לכיוון אחד.

עלות כיוון פרונט

לשאלה כמה עולה כיוון פרונט אין תשובה חד משמעית מכיוון שהמחיר תלוי בבמקום שבו עושים את הפעולה ולסוג כלי הרכב, אך ממוצע המחירים של טיפול זה נע בין 200-350 ₪, מומלץ לבדוק מחירים מראש.

 

כיצד מטפלים בבעיה?

במצב תקין של איזון גלגלים, כל ארבעת הצמיגין אמורים להיות מסונכרנים, משמע הם יסתובבו בדיוק מקסימאלי. 

והיה והמצב הוא שונה, איזון הגלגלים איננו כנדרש, אולי בשל פגיעה מגורם כלשהו, ההגה לא יסתובב בדיוק המקסימאלי המתבקש, מה שיצור בעיות.

 רעידות של ההגה יכולות להופיע במהירויות שונות, לעיתם הנהג יחוש שההגה רועד, לעיתים יחוש שהוא מושך אותו ללא שליטה אל עבר המסלול הסמוך או הנגדי.

אם אתם מחפשים כיוון פרונט בראשון לציון והסביבה אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.

לא רק שחיקה אלא נזקים חמורים

והיה ולא קיים איזון גלגלים בדיוק של מאת האחוזים, הן הצמיגים האחוריים והן הצמיגים הקדמיים עלולים להישחק, ולכן על מנת להיות בטוחים, יש לכוון את האחוריים והקדמיים גם יחדיו.

 אין ספק כי בכדי להאריך את תוחלת חיי הצמיגים, איזון גלגלים הינו חשוב. לעיתים נוצר מצב שהצמיגים אינם שחוקים בצורה אחידה ולכן יש להחליף בין האחוריים לקדמיים. 

אולם עוד לפני כן, יש לבקש מאיש מקצוע לטפל באיזון הגלגלים הלקוי, רק לאחר מכן ניתן להחליף ביניהם. ככלל, רצוי לבחון את הצמיגים לעיתים תכופות.

סכנה – צמיגים שחוקים!

בשום פנים ואופן אין להזניח את נושא הצמיגים, בשורה התחתונה מדובר בשלומכם ושלום היקרים לכם. קיימות סיבות לא מועטות לשחיקת צמיגים, ותמיד רצוי להתייחס גם לכיוון פרונט, איזון גלגלים, בדיקת לחץ אוויר.

 כמו כן הצמיג נתון לשחיקה בשל בלאי טבעי, חשיפה לטמפרטורה חמה מידיי, שחיקה עלולה לנבוע מכבישים משובשים, אלה הגורמים לרכב לנהוג בתנאים לא אופטימאליים.

בדיקת חריצי הגלגל

חריצי הגלגל אמורים להיות בעומק של שני מילימטר, כאשר מבחינים שהחריצים נעלמו, סימן הוא שהצמיג שחוק. צמיגים שחוקים דורשים החלפה מיידית, הם מהווים סכנה רצינית לנהג וליושבים ברכב, צמיג טוב אמור לשרת את הנהג עד 4 שנים.

מחפשים כיוון פרונט בראשון לציון או בסביבה? השאירו פרטים או חייגו אלינו ונשמח לעמוד לשרותכם!

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-7942489